تست میزان عصبانیت

اگه می خوای بدونی که عصبی ای یا نه این تستو بزن ...

 

فقط فک کنم نیاز نباشه به این که بگم :" دوست عزیز این فقط یه تسته و ممکنه که شما خیلی آدمه ریلکسی باشی ..."

 

بعدم اصن مگه کسی که عصبیه اشکالی داره !!!!؟؟؟

 

درو از جونتو ، جونشو ، جونتونو ، جونشونو ،...

اکثر آدمای این دورو زمونه به طوره کامل که از اعصاب بهره نبردن .... بالا خره (بلخره...آخه خودم همیشه از لحاظ حیون خر این جمله رو میخونم )  این تستو بخون .

.

.

.

خوب حالا رسیدیم به موضوعه خودمون ...

بر اساس(هرگز=1،گاهی اوقات=2 ،اغلب=3 ،همیشه=4) به خودتون امتیاز بدینو آخرسر هم همه رو جمع کنین و ....

 

۱-زمانی که کارها خوب پیش نمی روند خود را سرزنش می کنم ؟

۲-آنقدر مشکلات را روی هم انباشته می کنم که گویی هر لحظه منفجر خواهم شد؟

۳-برای فراموش کردن مشکلات شخصی بر کار خود تمرکز می کنم؟

۴-خشم و عصبانیت نسبت به پیرامون خود بروز می دهم؟

۵-زمانی که تحت فشار هستم فقط به تغییرات منفی در رفتار خود توجه می کنم؟

۶-به جای توجه به جنبه های مثبت زندگی،به جنبه های منفی آن فکر می کنم؟

۷-هنگام برخورد با وضعیت های جدید احساس ناراحتی می کنم ؟

۸-احساس می کنم پست سازمانی من ارزش و اهمیت چندانی ندارد ؟

۹-در محل کار یا جلسه های مهم دیر حاضر می شوم؟

۱۰-به انتقادهایی که از من می شود واکنش منفی نشان می دهم ؟

۱۱-اگر ساعتی بیکار باشم احساس گناه می کنم؟

۱۲-همیشه در کارها عجله می کنم حتی زمانی که اصلا تحت فشار نیستم؟

۱۳-زمان کافی برای مطالعه روزنامه ندارم ؟

۱۴-انتظار دارم افراد کارها و خدمات خود را به سرعت انجام دهند؟

۱۵-از ابراز احساسات واقعی خود چه در منزل و چه در محیط کار اجتناب می ورزم؟

۱۶-کارهایی رادر دست می گیرم که به هیچ وجه از پس همه آنها بر نمی آیم؟

۱۷-به نصیحت ها و اندرزهای همکاران و افراد مافوق خود گوش نمی دهم؟

۱۸-چشم خود را بر توان شغلی و جسمی خود می بندم؟

۱۹-دست از تفریح و سر گرمی کشیده ام زیرا کار تمام وقت مرا اشغال میکند؟

۲۰-قبل از اینکه راجع به موقیتها به طور کامل فکر کنم آن ها را یکی یکی از دست می دهم؟

۲۱-آنچنان درگیر کار هستم که وقت صرف ناهار با دوستان و همکاران را ندارم؟

۲۲-مرتبا حل مشکلات را به فرصت های دیگری موکول می کنم؟

۲۳-دیگران از من هنگامی که قاطعانه برخود نمی کنم سوءاستفاده می کنند؟

۲۴-از گفتن اینکه حجم کار بسیار زید است شرم دارم؟

۲۵-از تفویض اختیار امور به افراد دیگر پرهیز می کنم؟

۲۶-قبل از اولویت بندی کارها شروع به انجام دادن آنها می کنم؟

۲۷-برایم مشکل است به تقاضاها و درخواست های دیگران جواب منفی بدهم؟

۲۸-معتقدم هر کار مهمی را باید همان روز به اتمام رساند؟

۲۹-تصور می کنم توانایی تطبیق و هماهنگی با کارهای خود را ندارم؟

۳۰-ترس از شکست مرا از اتخاذ یک حرکت سازنده باز می دارد؟

۳۱-زندگی کاری من بر زندگی خانوادگی ام ارجحیت دارد؟

۳۲-اگر کاری بلافاصله انجام نشود صبر و طاقتم را فورا از دست میدهم                                      

 

امتیازتو جمع بزن ...

امتیاز64-32:فشار عصبی خود را بسیار خوب کنترل می کنید.( آفرین آفرین ، بت تبریک میگم ).فشار عصبی بسیار کم می تواند انگیزه کار کردن را از بین ببرد.بنابراین تلاش کنید تا تعادلی مطلوب بین فشار عصبی مثبت و منفی خود برقرار کنید.( اصن کلا خوب باشیم با بد از ما انتقاد میشه... حالا یکیم پیدا شد که گزینه ی مطلوب باشه ها به زور میخوان عصبیش کنن. میبینی؟!.)

 

امتیاز95-65:فشار عصبی شما در حد معقول است اما در حوزه های خاصی نیاز به پیشرفت دارید.( دوست دارم بدونم کسی که این تست و ساخت چه موجودی بود که اینقد از بچه های مرد م ایراد میگیره ...!!؟؟)

 

امتیاز128-96:فشار عصبی شما در حد بالایی است و نباز به راهکارهایی دارید تا میزان فشار عصبی خود را پایین بیاورید.( تو میــــــتووونیــــــی!!؟؟ )

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

من کلاً آدم عصبی و دیوونه ای هستم
معلوم نیست؟

Amin شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://miraramin.blogsky.com/

من بودمااااا

خب پسر چرا از اول اسمتو نمی زاری.
من که فک نمی کردم آدمه عصبی ای باشی . اتفاقا فک میکردم خیلی ریلکسی.
حالا اصن تستو زدی یا همین جوری گفتی عصبی ای؟؟؟؟
راستی اگه عصبی نمی شی زود به زود آپ کن .
خب جواب نظرامو دیر میدی دیگه . اه.

یک دوست شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

چرا از عصبانیت صحبت می کنید بیا کاری کنیم که این موضوع به ذهن کسی وارد نشود باشه بابایی

مروارید:

سلام دوست عزیزم خوبی؟خیلی خیلی مرسی که اومدی به وبلاگ ما و نظر گذاشتی

نرگس :
شما کجــــــا اینجا کجا ؟؟؟؟!!!! وبمونو روشن کردید.
بابایـــــــــی جونم خوبی؟
دلم براتون قده یه مورچه شده . دوسته عزیزه من پیشاپیش عیدت مبارک.
امیدوارم زودتر ببینمتون.

Amin یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://miraramin.blogsky.com/

نه بابا شوخی کردم
کجای من شبیه ادمای عصبی هست؟
من به این ریلکسی، خوبی، ماهی، آقایی
تو از من عصبانیت دیدی؟

چشم نظرات رو جواب میدم
خانوم کوچولوهاااا
آخر سر نفهمیدم نرگس کیه مروارید کیه
خوب در کل هر دوتون خانومین

نه من که بدی ای ازت ندیدم.
تا ببینیـــــم که کی شما جواب مارو میدین.
من و مروارید نداریم که.ولی من نرگسم . فک کنم الان دیگه میدونی که کی کیه؟!
راستی میسی تو که یه پارچه آقایـــــــــی...

علی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://beiha-safa.blogsky.com

آپ کردم بیا: "اینجا رشته یعنی شهری که..."

مروارید:
اومدم نظرم دادم

علی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://beiha-safa.blogsky.com

من 68 شدم... حالا ارفاق کنین دیگه... 65 بدین! به خدا دیشب وقت نکردم بخونم حالم بد بود!

نرگس و مروارید:
آخی،الهی بمیریم !خب حالا خوب شدی؟
عیب نداره که امتیازامتیازه دیگه!
یعنی چی؟!ارفاق ؟!
حالا چون تویی،عیب نداره!
ولی علی وای به حالت دفعه ی بعد نخونی!!!!!

avishan دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

اعصاب داریا.میگم میتونم،یعنی میتونماعصاب داریا.میگم میتونم،یعنی میتونم

شاهین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.sampadrashtstudent.blogfa.com

من اول فک می کردم عصبی هستم
ولی خوشبختانه متوجه شدم که خیلی نسبت به دیگران آرومم
خدارو شکر

علی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

راستی ببخش که اثبات منطقی رو بدون ذکر منبع تو وب گذاشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد