آزاد

اقیانوس خاطراتم این یکی هم غرق کن


این اشتباه قلبم و امشب فراموش کن


آزاد میخواهم بشم در عالم اسیری


امشب به حق اشک پاک زندانم و باز کن


از میله ها هر چند که سخت میشد صدایت کرد


اما به حق پاکیم امشب رهایم کن


از دور می آید امیداما چه قدر دور است


امشب به حق این امید همرنگه خاکم کن.

حاضر جوابی 2

روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت وگفت:
آقای شاو! وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده است
برنارد شاو هم سریع جواب میدهد:
بله! من هم هر وقت شما را می بینم فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید!

حاضر جوابی 1

می گویند: "مریلین مونرو ” یک وقتی نامه ای به ” البرت اینشتین ” نوشت:
فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان به زیبایی من و هوش و نبوغ تو. . . چه محشری می شوند!
"اینشتین”در جواب نوشت:
ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم.
واقعا هم که چه غوغایی می شود!
ولی این یک روی سکه است، فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود!

دنیا

دنیا


رهایم کن دنیا ، تو را نمی خواهم


آغوش گرم تو،  مرا می سوزاند


خاکسترم کردی                                                      


عاشق ترم کردی                                                       


تنهام بزار دنیا                                                         


   تنها ترم کردی                                                    

آزار

زمانی چشم های تو تنها آرامش زندگی من بود

حالا با نگاهت زجرم نده


گاهی شنیدن صدای تو مرور خاطرات خوبم بود

اما حالا مرا به یاد گذشته ای تلخ نئانداز


عمری کنار تو بودن یک رویای محال برایم بود

اما حالا مرا با کابوس هایت تنها بگذار


این زندگی ارزش آزار ندارد... آن هم آزار کسی که زمانی خالصانه عاشقه تو بود.



زمین لرزه

آآآآآآآآآآآآآآه من چی بگم؟  

واقعا جای تاسف داره 

زلزله اومده.مردم دارن با مرگ دست و پنجه نرم میکنن اونوقت نه حلال احمر نه کمیته امداد .... 

حالا هم که گفتن کسایی که زیر آوار هستند حالا چه زنده چه مرده ربطی به ما نداره!!! 

پی تو میگردم

ساحره می شم پی جادوی دلت می گردم


عاطفه می شم پی جایی تو دلت می گردم


خاطره می شم پی اعماق دلت می گردم


عاشقت می شم پی مِهر دله تو می گردم

.


نخند...

به سرآستین پاره ی کارگری که دیوارت را می چیند و به تو می گوید،ارباب.

نخند!

ادامه مطلب ...

تحمل کن


مثل تمام لحظه های جدااز من تحمل کن

مثل تمام آرزوهای بربادرفته تحمل کن

مثل اشک پاکی که بی ریا ریخته تحمل کن

مثل تمام انسانهای گمراه ، دوراهی رو تحمل کن

واسه رسیدنه به هم این جدایی رو تحمل کن...

صدای غمگینم ، چشم پراز اشکم ، قلب پراز عشقم

واسه رسیدن روز شادی تحمل کن

و من شاید

سلام دوستای خوبم ...

بعد از مدتی دوری از وب دلم خیلی خیلی تنگ شد وبالاخره Active شدم

امیدوارم خوشتون بیاد

حتما حتما نظر بدین.

ادامه مطلب ...

مورچه

میازار موری که دانه کش است!
در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!
می توانید بیازارید

ای کاش..

گاهی کسی می آید...

کاش نمی آمد!

کاش می گذاشت با او بمانم..با او بمانی..

می فهممت!

همیشه که به هم می رسیم دو2تا 4تا می کنیم...

کاش حساب و کتاب رو از قلبم جدا کنم..

افسوس که باز با چشمان بسته حرف از نور می زنم..

افسوس...

از تصادف جان سالم به در برده بود...

و می گفت:

زندگیم را مدیون ماشین مدل بالایی هستم که با آن تصادف کردم..

.

.

.

و خدا همچتان لبخند می زد.

ماشالا به ایرانیا!!!(3)

فقط یه ایرانی میتونه بره قشم لباس بیاره تو خونه بفروشه و بگه اینارو از دبی و ترکیه اوردم!

ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

!!!!

مرغ 8300 تومن! 
تو فقط فک کن.!!

.....

قطار می رود

  تو می رود

تمام ایستگاه می رود

و من چقدر ساده ام

که سال های سال

در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

و همچنان

به نرده های ایستگاه رفته

تکیه داده ام!

خنده دور همی

-تو" اسم فامیل "سر غذا دعوامون می شد می رفتیم پیش بزرگتر ها  تاییدیه می خواستیم که مثلا سیر پلو داریم یا نه؟!موز پلو حتی!

-حالا همه دکتر و مهندس و خلبان هم نشدین نشدین ها مملکت به نجار و بقال و میوه فروش هم نیاز داره..از ما گفتن بود!

-وارد یه مهمونی می شی یه عده زیادی برات پا می شن...حالا می خوای با همه احوال پرسی کنی...

تنوع جملاتت به صفر می رسه!

-اگه یه موقعی تو یه موقعیتی  گیر کردین که یکی خواست بکشتتون  زودی بگین:بکش!بکش راحتم کن!معطل چی هستی!د یالا لعنتی!تو همه ی فیلما امتحان خودشو پس داده!

-می گن پول چرک کف دسته..دست ما هم که کلا آنتی باکتریال!!

-مدرسه:سه سیب داریم دو تای دیگر از مجید می گیریم حالا چند تا سیب داریم؟

مشق شب:اگر یک هندوانه سه کیلویی را بین پنج نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار می رسد؟

امتحان:مجید دوازده موز دارد قطار او هفت دقیقه تاخیر دارد وزن خورشید را حساب کنید!

کاریکلماتور

-وقتی توی خیابون مردم زل زل نگات می کنند نمی تونی تشخیص بدی خوشگلی یا احیانا دکمه پیراهنت بازه!

-دلت رو دوست دارم!...چون مثل یخچال خونه ما هیچی توش نیست!

-وقتی توی مجله از مضرات سیگار خوندم اونقدر وحشت کردم که قسم خوردم دیگه مجله نخونم!

-نون حشک هم نشدیم که یکی از روی زمین  برمون داره و بذارمون کنار دیوار!(اثرات کمبود محبت شدید)!

-موقع مرگ به بچه هام میگم ده میلیارد تومن گذاشتم زیر تختم.بعدش میمیرم.آی حال میده هی میگردن چیزی پیدا نمی کنن!

-همیشه دستان همسرتان را در دست بگیرید..چون اگر رهایش کنید اون میره خرید!

-در زندگی هر دختری یه سوال هست که تا آخر عمر او را همراهی می کند.."امروز چی بپوشم"!

...جلب بود..نه؟..