و من شاید

سلام دوستای خوبم ...

بعد از مدتی دوری از وب دلم خیلی خیلی تنگ شد وبالاخره Active شدم

امیدوارم خوشتون بیاد

حتما حتما نظر بدین.

و من شاید...


شب به شب ترس من بیشتر از همیشه

نه از تاریکی نه !

ترس از نبودت فراگرفته تمام وجود شیشه ای شکسته ام را

من شکسته ام شاید به چشم تو یک سنگ شکسته باشد

اما من نازک تر از لیوانی هستم که با فشار دستهایت آن را می شکنی

من شاید زلال تر از ابی باشم که نمایان ستارگان در تاریکی پنهان شده

ومن شاید تنهاتر از ستاره ای باشم که در نقطه ای کور رها شده

ومن شاید عاشق تر از کسی باشم که به شیرین دلبسته

من شاید گمانم به شاید ها دروغین است اما...

این را می دانم که خالصانه عاشقت هستم .

نظرات 1 + ارسال نظر
montazer چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ق.ظ http://montazer65.blogsky.com

salam.neveshtehat kheili khobe.movafagho piroz bashi

خیلی ممنونم. برات آرزوی بهترینا رو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد